SERVEIS SOCIALS D’ATENCIÓ PRIMÀRIA
L’atenció primària es configura com el primer nivell, per proximitat, d’accés al Sistema Públic Valencià de Serveis Socials. Es distingeixen ací dos nivells d’actuació: de caràcter bàsic i de caràcter específic.
SERVEIS D’ATENCIÓ PRIMÀRIA BÀSICA
SERVEIS D’ATENCIÓ PRIMÀRIA ESPECÍFICA.
TELÈFONS D’INTERÉS:
- Informació de la Generalitat Valenciana – 012.
- Telèfon del Major – 900100011
- Telèfon del Menor – 900100880
- Telèfon de la Defensora del Discapacitat – 961247553
- Telèfon del Menjar a casa i Major a casa – 900123103
- Servei d’Informació de l’Institut de la Dona – 900191010
- Servei d’Informació i d’assessorament jurídic, telefònic i en línia, a les Víctimes de Violència de Gènere, d’àmbit nacional i disponible 24H, que permet no quedar registrada la crida (Ministeri d’Igualtat) – 016
- Servei Telefònic per a Dona d’Atenció i informació 24H – 900580888